Proste zwiększenie konwersji dla początkujących!

Często właściciele sklepów internetowych koncentrują się tylko na zwiększeniu ruchu na stronie, nie zwracając uwagi na inne wskaźniki. Lecz sam ruch na stronie nie zapewnia właścicielom przychodu, rzeczą ważniejszą jest ilość zakupów dokonanych w danym sklepie. Do wskaźników mierzących skłonność do dokonywania zakupów są między innymi wskaźnik konwersji i CTR.

Krótko o tych wskaźnikach:

Współczynnik konwersji dla sklepu internetowego – stosunek sprzedaży do wizyt pomnożony przez 100%. Współczynnik ten pokazuje, jaki procent użytkowników spośród wszystkich odwiedzających stronę naszego sklepu dokonuje zakupu.
Czyli jeśli dziennie stronę odwiedza 250 osób, a zakupu dokonuje zaledwie 22, współczynnik konwersji dla takiej strony wyniesie:

(22/250)*100% = 8.8%

CTR (Click Through Rate) – stosunek między liczbą kliknięć, a ilością wyświetleń reklamy pomnożony na 100%. Daje nam informacje na ile wyświetlana reklama interesuje odbiorców, a co za tym idzie stopień dopasowania jej do interesów użytkowników.
Oblicza się go podobnie do współczynnika konwersji. Jeżeli reklama zostanie wyświetlona 1000 razy, a kliknie na nią 5 użytkowników, to CTR tej reklamy wynosi:

(5/1000)*100% = 0,5%

A teraz do rzeczy – jednym z najbardziej szybkich i efektywnych sposobów na zwiększenie dwóch wyżej opisanych czynników jest przeprowadzenie niewielkiego sondażu. Dla tego celu musimy pozyskać dane użytkowników, którzy w ciągu ostatnich dwóch tygodni dokonali zakupu w danym sklepie (imię, email lub telefon, co kupił/a, adres i sposób dostawy).


Podstawowe pytanie które muszą być zadane podczas tego typu sondażu, to:
1. Dlaczego został wybrany akurat ten sklep?
Jedną z najważniejszych rzeczy we współczesnej przestrzeni wirtualnej (i nie tylko) jest odróżnienie się od konkurencji i zaoferowanie unikatowego produktu lub usługi. Lecz w tym pytaniu nie interesuje nas czym odróżniamy się od konkurencji a dlaczego został wybrany nasz sklep, a nie jakikolwiek inny.

2. Co stanowiło barierę/było nie wygodne/przeszkadzało przy składaniu zamówienia?
Z tego pytania możemy dowiedzieć się o słabych stronach naszej witryny. Być może duża ilość klientów odchodzi tylko dlatego, że nie mamy pewnych opcji dostępnych w innych sklepach t.j. płacenia PayPal albo bezpłatnej dostawy do sklepu stacjonarnego.

3. Dlaczego ten towar jest zamawiany przez internet?
Być może jest niedostępny w pewnych miejscowościach – wtedy musimy optymalizować naszą dostawę. Może jest tańszy – w kampaniach reklamowych robimy akcent na cenę. Powodów może być wiele.

Oczywiście ze względu na specyfikę oferowanego produktu muszą dojść i inne pytania, ale tak żeby czas odpowiedzi na wszystkie nie przekraczała 4-6 minut (inaczej możemy zniechęcić klienta do współpracy i pozostawić po sobie negatywne wrażenie).
Nie trzeba kontaktować się ze wszystkimi klientami, wystarczy wybrać 20-50 osób ( w zależności od typu i zasięgu sklepu). Forma sondażu może być dowolna lecz preferowany jest kontakt telefoniczny. Innym sposobem może być krótka ankieta wysłana e-mailem, albo dowolna inną forma (ważne, żeby była nieuciążliwa i wygodna dla klienta, a nam dostarczyła niezbędnych informacji).

Przeprowadzenie wyżej opisanych działań nie zajmie więcej niż 1-3 dni, ale przełoży się na niewielki wzrostu dochodów z prowadzonej działalności. Ale jak się mówi: dobry początek – połowa roboty.


Autor:
Alesia Pluto
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Obrazek:
www.pixabay.com

Nieetyczne działania SEO

Optymalizacja SEO oraz pozycjonowanie stron WWW mają za zadanie „wywindować” dany adres jak najwyżej w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach. Jednak nie zawsze te działania, mające na celu pozyskanie jak największej ilości osób odwiedzających sklep e-commerce/stronę WWW/blog, są właściwe.

www.pixabay.com

Czym cechuje się “Black Hat SEO”?

W odróżnieniu od „White hat SEO”, „Black hat SEO” oznacza zakazane i nieakceptowane  techniki dotyczące pozycjonowania stron w Internecie.
Do najczęstszych wykroczeń należą:

-cloaking (ang. maskowanie) – jest to duplikowanie strony w taki sposób, że treść prezentowana klientom serwisów jest inna, niż ta przedstawiana robotom wyszukiwarki; realnie umożliwia to wyświetlenie strony niepokrywającej się z zapytaniem wpisanym do wyszukiwarki przez internautę;

-przeładowanie słowami kluczowymi – wpisywanie zbyt dużej ilości tych samych słów kluczowych w różnych miejscach na stronie;

-niezwiązane z treścią słowa kluczowe – umieszczane często w meta tagach frazy najczęściej wyszukiwane przez internautów;

-duplikowanie treści – umieszczanie na podstronach serwisu fragmentów bądź całych treści skopiowanych z innych stron;

-farma linków – zamieszczanie odnośnika do strony na stronie zawierającej wiele niepowiązanych ze sobą odnośników do stron zewnętrznych;

-doorway pages – podstrony zawierające treści zupełnie nieprzydatne, istniejące jedynie po to, by zamieścić na nich adres pozycjonowanej strony;

-niewidoczny tekst – umieszczanie słów w kolorze tła strony, używanie słów z czcionką wielkości 1 piksela.

Konsekwencje nielegalnej optymalizacji.

Niewłaściwie prowadzona optymalizacja strony może przynieść bardzo poważne skutki. Decydenci obsługujący daną wyszukiwarkę mogą założyć na stronę filtr, który powoduje obniżenie jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dużo surowszą karą jest wykluczenie serwisu z indeksu wyszukiwarki (tzw. ban), co skutkuje brakiem wyświetlania danej strony po próbie jej wyszukania.
Powrót na właściwe tory współpracy z wyszukiwarką może spowodować jedynie usunięcie wszystkich nielegalnych elementów optymalizacji, a następnie złożenie stosownego wniosku o przywrócenie strony do indeksu wyszukiwarki. Proces ten może okazać się czasochłonny.


Autor:

Wojciech Ziółkowski

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Źródła:

http://www.heuristic.pl/blog/seo-pozycjonowanie/Podstawy-pozycjonowania-White-i-Black-Hat-SEO-podstawowe-roznice;133.html

http://www.supermarketing.pl/pozycjonowanie-w-czarnym-kapeluszu/

https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/pozycjonowanie-i-seo-to-dwa-rozne-pojecia/

Obrazek:

https://pixabay.com

Konkurs na 5 urodziny w SMART Pożyczka!

27 April • Kampania, Konkurs

5000 zł na 5 urodziny

Po/życz nam na 5 urodziny SMART i wygraj 5000 zł!

Aventus Group, spółka, która od kliku lat oferuje bezkonkurencyjne SMART pożyczki do 1000 zł za darmo, obchodzi okrągły jubileusz. Świętuje właśnie swoje piąte urodziny, a to zobowiązuje. SMART POŻYCZKA wie o tym doskonale, dlatego ma dla swoich klientów konkurs. Każdy kto w maju weźmie szybką pożyczkę i złoży SMART POŻYCZCE urodzinowe życzenia, ma szansę wygrać. Nagroda główna w konkursie to aż 5000 zł. Organizator konkursu przewiduje również sześć nagród w wysokości 500 zł. A zatem przez cały miesiąc jest więc o co powalczyć.


Co trzeba zrobić?

Przede wszystkim, hołdując zasadzie „Bądź SMART!”, trzeba podjąć konkursowe wyzwanie.

A są to trzy proste kroki:

1) po pierwsze trzeba złożyć wniosek o udzielenie pierwszej darmowej pożyczki lub kolejnej,

2) po drugie, trzeba złożyć życzenia urodzinowe SMART Pożyczce,

3) po trzecie, trzeba trzymać kciuki za wygraną.


Nagrody przez cały miesiąc

Szansa na wygraną trwa przez cały maj. Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich zarówno stałych, jak i nowych klientów (wnioskujących o pierwszą pożyczkę za 0 zł), którzy w okresie od 1 do 31 maja 2017 roku złożą wniosek.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie internetowej www.smartpozyczka.pl/konkurs/.

Losowanie nagrody głównej przypadanie na ostatni dzień składania wniosków, tj. 31 maja. Kto otrzyma nagrodę główną? Dowiemy się tego już 1 czerwca.

Regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej www.smartpozyczka.pl/konkurs/

Inbank kredyt gotówkowy

Inbank to bank z Estonii działający na 5 europejskich rynkach: Estonii, Łotwie, Niemczech, Austrii i Polsce. Z oferty banku skorzystało już ponad 160 tysięcy klientów. Bank posiada ponad 25% udziału w sprzedaży kredytów ratalnych i 20% udziału w sprzedaży kredytów gotówkowych w Estonii. Działają w dwóch modelach biznesowych B2B2C (model partnerski, pośredni) oraz B2C (bezpośredni, wyłącznie w internecie). Inbank nie posiada własnych placówek, a swoją ofertę kieruje wyłącznie do klienta indywidualnego. W ofercie Inbank znajdują się 3 proste produkty: szybka pożyczka, kredyt gotówkowy i lokata bankowa. Usługi świadczone są w 100% online!

Produkty banku mają korzystne warunki. Inbank działa lepiej niż inne, uniwersalne banki – bo w 100% online, czyli szybko i bez wychodzenia z domu, a także lepiej niż firmy pożyczkowe w internecie. Będąc bankiem dają gwarancję, że pożycza się bezpiecznie.


Kredyt gotówkowy w Inbank to:

– kwota minimalna: 2.000 zł,
– kwota maksymalna: 50.000 zł,
– okres kredytowania: od 4 do 60 m-cy,
– spłata w równych ratach,
– oprocentowanie: stałe 8.85% p.a.;
– prowizja kredytowana: ustalana indywidualnie od 1.99% do 16.99%;
– minimalny dochód netto kredytobiorcy: 600 zł (bardzo nisko – USP względem banków).


Zalety:

– 100% online, najwysza kwota kredytu możliwa do uzyskania w pełni online – do 50.000 zł,
– szybka decyzja kredytowa,
– niska cena, oferujemy proces całkowicie online dla pożyczek na tak duże kwoty, nie ma wymogów dodatkowych do uzyskania kredytu – zakładania dodatkowego konta osobistego lub dokupienia ubezpieczenia.


Co jest wyjątkowego w ofercie Inbank?

Przewaga opiera się na:

– unikatowym modelu wynagradzania wydawców dla kredytów gotówkowych;
– ofercie dobrze dopasowanej do obecnych oczekiwań klientów – korzystne oprocentowanie i wysoka kwota udzielanego kredytu online;
– najsprawniejszym na rynku kredytów i pożyczek bankowych procesem kredytowym świadczonym w 100% online – każdy klient z ofertą ma możliwość na końcu wniosku od razu podpisać umowę kredytową – podpisanie umowy to ważny czynnik psychologiczny z pkt. widzenia obniżenia motywacji klienta do dalszego poszukiwania oferty.


Kampania w Adtraction

Unikatowy model wynagradzania wydawców dla kredytów gotówkowych, konkurencyjny w stosunku do innych firm świadczących usługi pożyczkowe w internecie. Nasz model jest ściśle uzależniony od wysokości kwoty udzielonego kredytu i pozwoli zarobić więcej na sprzedaży kredytu niż u innych firm. Im większy wolumen udzielonego kredytu, tym większe wynagrodzenie dla Ciebie. Możesz zyskać nawet 1000 zł za pozyskany kredyt!

Kredyt od:

– 2 000 zł do 3999.99 zł – wynagrodzenie 100.00 zł;

– 4 000 zł do 10 000 zł – wynagrodzenie 160.00 zł;

– 10 001 zł do 20 000 zł  – wynagrodzenie 250.00 zł;

– 20 001 zł do 30 000 zł – wynagrodzenie 500.00 zł;

– 30 001 zł do 40 000 zł – wynagrodzenie 750.00 zł;

– 40 001 zł do 50 000 zł  – wynagrodzenie 1 000.00 zł.

Zapraszamy do rozpoczęcia promocji kampanii!

Informacje użyte do przygotowania wpisu zostały przesłane przez Inbank.

Targi Fintech

13 April • Wydarzenia

W czerwcu cały zespół Adtraction Polska wybiera się do Wrocławia, aby uczestniczyć w pierwszej edycji targów Fintech!

Adtraction jest jednym z wystawców, którzy zaprezentują się podczas wydarzenia.

Program wydarzenia jest bardzo ciekawy:

 

Mamy nadzieję, że będziemy mogli aktywnie uczestniczyć w panelu dyskusyjnym “Efektywnościowy marketing online – afiliacja, performance, dostępne narzędzia, trendy, możliwości.” i podzielić się naszym doświadczeniem i spostrzeżeniami.

Dzień zapowiada się bardzo interesująco, dużo dyskusji na temat produktów finansowych, a wieczorem rejs o zachodzie słońca.

W tym roku to będzie nasza druga podróż do Wrocławia, w styczniu mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Loan Magazine Awards 2016.

Informacje i screeny pochodzą ze strony http://targifintech.pl/

 

Pożyczki dla zadłużonych – mini poradnik

8 February • Poradnik finansowy

W Internecie natrafimy na wiele ofert pożyczek dla zadłużonych. Jak pomóc czytelnikom strony lub bloga wybrać najlepszą, a przede wszystkim bezpieczną?

Przede wszystkim trzeba przedstawić kilka ważnych punktów o których należy pamiętać przed podpisaniem umowy:

1. Korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych firm pożyczkowych.

2. W Internecie czytamy opinie o wybranej firmie.

3. Nie wpłacamy żadnych opłat wstępnych za samo złożenie wniosku.

4. Dokładnie czytamy umowę pożyczki (w przypadku wątpliwości warto skonsultować jej treść z prawnikiem).

6. Sprawdzamy, czy miesięczna rata jest bezpieczna dla posiadanego budżetu.

Przy wyborze najlepszej pożyczki pomocne są gotowe rankingi. Jeden z nich dostępny jest tutaj.

Jaką kwotę można otrzymać? Ile oferują firmy pożyczkowe – warto przedstawić takie informacje czytelnikom.

Wysokość pożyczki uzależniona jest od konkretnej oferty firmy pożyczkowej:

Hapi Pożyczki – maksymalna kwota to 10 000 zł

Provident – maksymalna kwota to 15 000 zł

Ferratum Bank – maksymalna kwota to 5 000 zł

Istnieje kilka również kilka rodzajów pożyczek dostępnych obecnie na rynku (jednak często nie są one dostępne dla osób zadłużonych):

Oferty darmowych pożyczek na 30 dni – całkowicie za 0%

Inne pożyczki na 30 dni

Oferty pożyczek ratalnych

Większość produktów dostępna jest w całości online – bez wychodzenia z domu. To wygodne rozwiązanie z perspektywy Klienta, formalności ograniczone są do minimum.

Część firm nie wymaga nawet zaświadczenia o zarobkach.

Mała Pożyczka zmienia się w AVENTUS GROUP

Spółka Mała Pożyczka zmieniła nazwę na AVENTUS GROUP Sp. z o. o.

Rebranding podyktowany jest dynamicznym rozwojem firmy i chęcią umocnienia marki na globalnym rynku pożyczek online. Zmiana ta nie generuje żadnych dodatkowych formalności dla klientów firmy.


Dlaczego zmieniamy nazwę?

– Chcemy w dalszym ciągu umacniać pozycję naszej firmy na rodzimym rynku. Stąd konieczność zmian i rebrandingu. Przyjmujemy nazwę naszej litewskiej spółki-matki, aby tym samym budować silną, globalną, w pełni FinTech’ową markę, która stanowić będzie silną konkurencję na rynku pożyczek online w Europie i nie tylko. Grupa Aventus prowadzi również działalność w Azji (Kazachstan i Gruzja) – tłumaczy Edwin Milewski, CEO w Aventus Group Sp. z o. o.

Klienci bez dodatkowych formalności

To co nie ulega zmianie: Aventus Group Sp. z o.o. (dawniej Mała Pożyczka Sp. z o.o.) nadal będzie zapewniać bezpieczne i szybkie pożyczki online za pośrednictwem swoich trzech serwisów tj. smartpozyczka.pl, pozyczkaplus.pl, finansoweposilki.pl.

Z punku widzenia klienta rebranding nie będzie wiązał się z żadnymi dodatkowymi formalnościami ani komplikacjami. Dotychczas podpisane umowy zachowują ważność, bez konieczności zawierania nowych. Co się jeszcze nie zmieni? Nie ulegają zmianie dane firmy takie jak: NIP, KRS, adres czy nr rachunku bankowego. – To co się nie zmienia, to również profesjonalizm i najwyższa jakość obsługi, na którą mogą zawsze liczyć nasi Klienci korzystający z naszych serwisów Pożyczka Plus, Smart Pożyczka oraz Finansowe Posiłki – podkreśla Edwin Milewski, CEO w Aventus Group Sp. z o. o.


Kampanie Aventus Group w Adtraction:

  1. Smart Pożyczka
  2. Pożyczka Plus
  3. Finansowe Posiłki

Informacja prasowa przygotowana przez Aventus Group Sp. z o. o.

Wonga – aktualne informacje o kampanii

Koszty pożyczki w wonga.com:

– pożyczki w wonga.com nie są oprocentowane; jedynym kosztem pożyczki jest prowizja za wypłatę środków pieniężnych;

– w przypadku pierwszej pożyczki krótkoterminowej całkowity koszt pożyczki to 10 zł (prowizja);

– w przypadku kolejnych pożyczek krótkoterminowych oraz wszystkich pożyczek ratalnych koszt pożyczki ustalany jest indywidualnie, przy czym prowizje są ograniczone do 25% kwoty pożyczki plus 30% kwoty pożyczki w stosunku rocznym, nie więcej niż równowartość wypłaconej kwoty pożyczki za cały okres kredytowania;

– wysokość prowizji zależy od:

– długości okresu wypłaty (dni/rat, na które Klient pożycza);

– informacji na temat zdolności kredytowej pożyczkobiorcy
(w szczególności od oceny punktowej w Biurze Informacji Kredytowej);

– historii współpracy z wonga.com.

– wonga.com nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za wypłatę i spłatę pożyczki w terminie oraz za czynności upominawcze i windykacyjne,

– Klient ma możliwość spłaty całości lub części zadłużenia w każdym czasie w okresie kredytowania, bez ponoszenia opłat lub prowizji za wcześniejszą spłatę;

– w przypadku zadłużenia przeterminowanego, naliczane są odsetki karne od kwoty zaległego kapitału w wysokości 14% w skali roku; odsetki naliczane są za każdy dzień opóźnienia, począwszy od dnia, w którym należność stała się wymagalna;

  • wonga.com nie udostępnia opcji przedłużenia terminu spłaty!

Screen Shot 2017-01-17 at 08.58.42


Na stronie na której promowana jest kampania powinny znajdować się poniższe informacje:

– Prawidłowe limity pożyczki w Wonga to: 1500 zł na 1-60 dni, lub 3000 zł na 2-12 miesięcy,

– Logo Wonga powinno być aktualne (takie jakie widoczne jest obecnie na stronie wonga.pl, przykład w systemie) oraz powinien się pod nim znajdować napis „Wonga.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie”:

240x120_wonga_LOGO_nowe

– W systemie znajdują się aktualne bannery.

Screen Shot 2017-01-17 at 09.01.02

– Jeżeli na witrynie znajdują screenshoty ze strony Wonga.pl, powinny być aktualne, zgodnie z tym co widać na stronie internetowej reklamodawcy,

– Jeżeli reklama jest kosztowa tzn. (gdzieś na stronie podany jest koszt wzięcia pożyczki, przykładowo „10 zł niezależnie od kwoty pożyczki”) –powinien znaleźć się aktualny disclaimer z poprawnym RRSO na tej podstronie.

– Informacja na temat RRSO, kosztów przedłużenia/ew. kar – znajduje się w w poście, z tym, że reklamodawca zwraca uwagę na fakt, iż najlepiej, aby nie udzielane były informacje dotyczących tej kwestii, a jeżeli są przedstawiane, to taka informacja musi być zgodna ze stanem faktycznym.


Screen Shot 2017-01-17 at 09.02.59


Prawo do odstąpienia:

– Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia jak również od kolejnych wypłat dokonywanych na jej podstawie w terminie 14 dni od dnia wypłaty;

– jeśli Klient zdecyduje się na złożenie odstąpienia to zobowiązany jest do zwrotu kwoty wypłaconego kapitału w terminie 30 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu na numer rachunku bankowego podany przy zawarciu umowy;

– w przypadku opóźnienia w zwrocie środków kwota wypłaty staje się zadłużeniem przeterminowanym, od którego pobierane są odsetki karne (14% w skali roku).

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu: dominika.skretowska@adtraction.com

Promuj kampanię Wonga! 


Informacje przygotowane przez:
Wonga.pl sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żaryna 2B bud. D, 02-593 Warszawa, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000412352, NIP 1132853869, REGON 146025969 i z kapitałem zakładowym w wysokości 10.000.000,00 zł.

Ferie zimowe – czas wzmożonych wydatków

13 January • Artykuł, Uncategorized

Już za kilka dni w pierwszych województwach rozpoczną się ferie zimowe. Dla wielu rodzin to czas zasłużonego odpoczynku, a przede wszystkim zimowych wyjazdów. Niestety nie wszyscy mogą pozwolić sobie na to pozwolić. Co zrobić w takich sytuacjach?

Zrzut ekranu 2017-01-13 o 15.24.27

Jedna z możliwości to wzięcie szybkiej pożyczki ratalnej. Pieniądze są dostępne na dowolny cel, także na zimowe przyjemności. Co ważne – większość ofert dostępna jest bez wychodzenia z domu. W przypadku mniejszych nie potrzebujemy nawet zaświadczenia o dochodach – wystarczy dowód osobisty, telefon komórkowy i konto w banku.

Zastanawiasz się którą wybrać ofertę. Przygotowaliśmy krótki ranking, który pomoże podjąć właściwą decyzję:

Hapi Pożyczka

Ile pożyczymy: do 10 000 zł

Spłata: do 24 miesięcznych rat

W całości przez Internet

Dostępny kalkulator pożyczkowy


Profi Credit

Ile pożyczymy: do 25 000 zł

Spłata: do 36 miesięcznych rat

Wniosek przez Internet

Do 9000 zł bez zaświadczeń o dochodach


Monedo Now

Ile pożyczymy: do 10 000 zł

Spłata: do 24 miesięcznych rat

Bez wychodzenia z domu

Błyskawiczna wypłata


Aasa Polska

Ile pożyczymy: do 5 000 zł

Spłata: do 24 miesięcznych rat

Bez zaświadczeń o dochodach

Niska rata


Dlaczego Polacy wybierają pożyczki ratalne? Bo są dostępne bez wychodzenia z domu, a formalności ograniczone są do minimum. Wzięcie kredytu w banku wiąże się natomiast z udokumentowaniem dochodu i długim czasem oczekiwania na decyzję kredytową. W przypadku pożyczek przez Internet – decyzja o przyznaniu pożyczki dostępna jest nawet w kilka minut.

Dodatkowo większość firm pożyczkowych udostępnia kalkulatory pożyczkowe, za pomocą których szybko ustalimy wysokość naszej miesięcznej raty. Wszelkie koszty poznamy jeszcze przed zawarciem umowy. 

Przed wzięciem pożyczki warto ustalić czy miesięczna rata nie będzie zbyt bolesna dla naszego budżetu.

Artykuł powstał we współpracy z portalem zadluzenia.com

NetCredit ma 5 lat i obniża ceny!

14 December • CPL cost-per-lead, Kampania

NetCredit, międzynarodowa spółka FinTech wspierająca konsumentów w realizacji celów zakupowych na 9 rynkach w Europie i w Meksyku, obniża ceny pożyczek online w Polsce. Swoje piąte urodziny nad Wisłą NetCredit świętuje z nowym cennikiem i lepszymi warunkami kredytowania dla obecnych i przyszłych klientów.

728x90

Niższy koszt pożyczki

NetCredit nie pobiera żadnych opłat od pierwszej, zwróconej na czas pożyczki. Jeśli klient pożycza 1000 złotych i spłaci pożyczkę terminowo, na przykład w 30 dni, koszt finansowania wynosi „zero”. To się nie zmieni. W przypadku drugiej i kolejnej pożyczki, pobierane do tej pory prowizje będą ograniczone. W przypadku tej samej kwoty, 1000 złotych i 30 dni terminu, całkowity koszt drugiej i kolejnej pożyczki będzie niższy nawet o 30%.

Niższy koszt przedłużeń

NetCredit zwiększa ponadto, z jednego, do maksymalnie trzech, ilość możliwych przedłużeń okresu spłaty. To jedna z niewielu ofert na rynku, która daje taką możliwość. Biorąc pod uwagę ten sam przykład, 1000 złotych i 30 dniowego terminu spłaty, klient będzie uprawniony do jego trzykrotnego przedłużenia. W szczególnych sytuacjach, będzie oznaczało to dodatkowych 90 dni na spłatę zobowiązania. Co ważne, koszt przedłużenia też będzie niższy, w zależności czy będzie to pierwsze, drugie czy trzecie przedłużenie, nawet do 30% taniej niż miało to miejsce wcześniej.

Promuj Net Credit!

Artykuł przygotowany przez Net Credit.