Pożyczka Plus rozdaje prezenty niczym święty Mikołaj

Zbliżają się święta. W telewizji mnożą się świąteczne reklamy, a sklepowe półki uginają od słodyczy i pluszowych reniferów. Zaczynamy planować wydatki, tworzymy długie listy zakupów i sprawunków. W tym całym grudniowym szaleństwie często nie udaje nam się kontrolować wydatków i… przede wszystkim zapominamy o sobie.

Grudzień – trudny miesiąc w domowym budżecie

Ostatni miesiąc roku obfituje w wydarzenia. Czekają nas mikołajki, święta Bożego Narodzenia, sylwester. Zdarza się, że nie uda nam się dopiąć zaplanowanego wcześniej budżetu. Jeśli wydatki nas przerosną z pomocą przyjść może Pożyczka Plus. Jedyne co musisz zrobić, aby otrzymać szybką gotówkę to: wybrać kwotę, termin spłaty pożyczki, złożyć wniosek i sprawdzić konto.

Spraw sobie radość na święta z Pożyczką Plus

Co roku robisz długą listę prezentów dla bliskich, ale jak zwykle zapominasz o sobie? Czas to zmienić! Pomyśl w tym roku o prezencie dla siebie, bo Pożyczka Plus, w imieniu świętego Mikołaja rozdaje prezenty. Weź udział w konkursie, a smartfon lub smartwatch może być twój!

Wystarczy, że opiszesz swój świąteczny prezent marzeń

Najbardziej kreatywne odpowiedzi nagrodzimy atrakcyjnymi nagrodami, których całkowita wartość wynosi 3500 złotych.

Wejdź na  www.pozyczkaplus.pl  i wyślij zgłoszenie. Na odpowiedzi czekamy do 26 grudnia.

Regulamin konkursu dostępny tutaj.

Promuj Pożyczka Plus w Adtraction! 

Poznaj RP.pl – nowy wydawca z poparciem giganta mediowego!

Kim jesteśmy i co robimy?

Jesteśmy w branży od 2009 r., gdy wystartowaliśmy ze stroną oferującą cashback o nazwie Kickback. Obecnie jesteśmy największą stroną cashback w Norwegii. Po sukcesach na tym polu naturalnym następnym krokiem było wystartowanie z kodami rabatowymi, najpierw w Norwegii, a następnie w Szwecji. W obu krajach prowadzimy obecnie największe strony z kodami rabatowymi we współpracy z największymi gazetami w każdym z tych krajów.

1 września tego roku wystartowaliśmy z dwoma nowymi stronami z kodami rabatowymi – w Danii i w Polsce. Wraz z wystartowaniem z polską stroną wychodzimy poza rynki skandynawskie, na nowe ekscytujące terytoria. Tak jak w krajach skandynawskich współpracujemy z jedną z najbardziej znanych i szanowanych gazet w kraju – Rzeczpospolitą – prowadząc stronę rp.pl/kod-rabatowy.

Strona główna rp.pl/kod-rabatowy/

 

Co nas wyróżnia?

Jednym z czynników wyróżniających nas jest fakt, że jesteśmy spółką z grupy Schibsted. Dzięki temu mamy wyjątkowe możliwości jako wydawca publikujący kody rabatowe. Ponadto, możemy zaoferować eksponowanie kodów rabatowych na stronach wszystkich artykułów na rp.pl poprzez tzw. widget. To pozwala na ogromny wzrost ruchu na naszej stronie, jako że rp.pl ma blisko 18 milionów użytkowników miesięcznie. W Skandynawii ruch na stronie w 40% pochodzi z widgetu. Według nas jest to unikatowe w naszej branży.

Widget na stronie rp.pl

 

Oprócz tego rodzaju ekspozycji możemy zaoferować promocje poprzez dodatkowe kanały, takie jak newsletter i media społecznościowe. To wszystko pod egidą znanej i zaufanej marki.

 

W jaki sposób tworzymy dobrą współpracę z reklamodawcami?

Naszym celem jest pozostanie w branży w dłuższej perspektywie. Oznacza to, że jesteśmy poważnym graczem, który zawsze stara się przestrzegać wszystkich zasad i życzeń reklamodawców, z którymi pracujemy.

Pracujemy również ciągle nad udoskonaleniem serwisu i z chęcią pracujemy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych partnerów. Dobrym przykładem na to jest np. moment kiedy zdaliśmy sobie sprawę, że istnieje potrzeba na unikalne kody jednorazowe. Stworzyliśmy więc rozwiązanie, które jest teraz stosowane na wszystkich naszych stronach z kodami rabatowymi.

Ponadto, jesteśmy elastyczni w planowaniu, co pozwala nam oferować dodatkowe zaangażowanie w najważniejszych momentach dla naszych reklamodawców. Cieszymy się, gdy możemy zaoferować coś ekstra!

 

Co musisz wiedzieć?

Naszym celem jest móc nieustannie oferować najlepsze zniżki! Dlatego publikujemy wszystkie sklepy, kody rabatowe i promocje, które są obecnie dostępne. A wszystko po to, aby dać naszym użytkownikom możliwość tańszych zakupów. Jednak, aby odnieść sukces i wyróżnić się z tłumu, musimy naturalnie zaoferować coś niepowtarzalnego na rp.pl. To oznacza, że naszym priorytetem jest eksponowanie ekskluzywnych kodów rabatowych przed ogólnymi kodami rabatowymi. Ekskluzywne kody rabatowe mają więc większą szansę na dodatkowe eksponowanie u nas.

Post przygotowany przez Wydawcę.

KONKURS: Realizujemy wrześniowe plany – z Pożyczką Plus

4 September • Kampania, Reklamodawca

Realizujemy wrześniowe plany – z Pożyczką Plus

Wakacje były za krótkie, pogoda nie taka, a może zabrakło gotówki? Powodów było wiele, a każdy ważny na tyle, że nie sposób było zrealizować wszystkie letnie plany? Nie szkodzi, gdyż lato wciąż trwa – astronomiczne do 23 września, a w Pożyczce Plus aż do 30 września!

Kiedy, jak nie we wrześniu?

Wrzesień to wyśmienity czas na wakacje last minut – wymarzone zakątki świata można teraz odwiedzić za połowę ceny. Można też skorzystać z powakacyjnych wyprzedaży w marketach budowlanych i przeprowadzić zaległy remont – również za połowę ceny. A na tych, którzy wolą leniuchować na kanapach, czekają jesienne wyprzedaże mebli i sprzętu RTV. Natomiast na każdego, bez wyjątku, czeka okazja do zdobycia nagród w nowym, wrześniowym konkursie Pożyczki Plus.

Wystarczy parę kliknięć

Należy wejść na www.pozyczkaplus.pl, wziąć internetową pożyczkę i dokończyć zdanie „We wrześniu w końcu mogę…”, aby mieć szansę na wygranie drugiej pożyczki za darmo / 0 zł. Codziennie, od poniedziałku do piątku, do wygrania jest jedna darmowa pożyczka, a wartość takiej nagrody może sięgnąć nawet 1495 zł. I tak aż do 30 września!

Weź sprawy w swoje ręce

Zatem, zamiast marnować czas na tęsknotę za minionymi wakacjami, lepiej wziąć pożyczkę online, by móc w końcu zrealizować wszystkie wrześniowe plany i marzenia.


Stań się zwycięzcą w 3 prostych krokach:
1. Weź pożyczkę na stronie pozyczkaplus.pl w okresie od 4 do 30 września 2017 roku.

2. Dokończ zdanie w formularzu na pozyczkaplus.ekstrapromocja.pl
“We wrześniu w końcu mogę …”.

3. KAŻDEGO DNIA jedna osoba wygrywa
kolejną pożyczkę za DARMO.

Wartość nagrody może wynieść nawet 1495 zł
Nie przegap okazji i skorzystaj z naszej promocji!
Szczegóły promocji w regulaminie.

Szczegóły konkursu na https://www.pozyczkaplus.pl/Promocje-na-chwilowki/konkurs/


Zapraszamy do promocji kampanii!

Post przygotowany przez Pożyczka Plus

Wyższe stawki w programie Vivus!

Z dniem 1 września w kampanii Vivus rozpocznie się 4 miesięczny test, który będzie polegał na:

– zmianie modeli wynagrodzenia;

– podniesieniu stawek.

Założenia:

1)      Zmiana modeli: uproszczeniewspółpracy poprzez rezygnację z modelu CPS. W zamian za to pozostawiamy model hybrydowy (CPL + CPS) oraz rozwijamy model CPS1 + CPS2.

2)      Zmiana stawek: wychodząc na przód oczekiwaniom partnerów dokonujemy zmiany, która podniesie eCPM naszego programu.


Nowy zestaw modeli i stawek przedstawia się następująco:

Hybryda, gdzie CPL = 40pln, CPS = 80pln (gdzie CPL nadal rozumiany jest jako identyfikacja przelewem 1gr, a CPS jest pożyczką, której udzielamy nowemu klientowi).

CPS1+CPS2, gdzie  CPS1 = 120pln, CPS2 = 50pln (gdzie CPS1 jest pożyczką, której udzielamy nowemu klientowi, a CPS2 jest drugą w kolejności pożyczką, której udzielamy naszemu klientowi).

Nowe stawki i modele będą obowiązywać od 1 września.


Timing testu: 1 września – 31 grudzień 2017

Proste zwiększenie konwersji dla początkujących!

Często właściciele sklepów internetowych koncentrują się tylko na zwiększeniu ruchu na stronie, nie zwracając uwagi na inne wskaźniki. Lecz sam ruch na stronie nie zapewnia właścicielom przychodu, rzeczą ważniejszą jest ilość zakupów dokonanych w danym sklepie. Do wskaźników mierzących skłonność do dokonywania zakupów są między innymi wskaźnik konwersji i CTR.

Krótko o tych wskaźnikach:

Współczynnik konwersji dla sklepu internetowego – stosunek sprzedaży do wizyt pomnożony przez 100%. Współczynnik ten pokazuje, jaki procent użytkowników spośród wszystkich odwiedzających stronę naszego sklepu dokonuje zakupu.
Czyli jeśli dziennie stronę odwiedza 250 osób, a zakupu dokonuje zaledwie 22, współczynnik konwersji dla takiej strony wyniesie:

(22/250)*100% = 8.8%

CTR (Click Through Rate) – stosunek między liczbą kliknięć, a ilością wyświetleń reklamy pomnożony na 100%. Daje nam informacje na ile wyświetlana reklama interesuje odbiorców, a co za tym idzie stopień dopasowania jej do interesów użytkowników.
Oblicza się go podobnie do współczynnika konwersji. Jeżeli reklama zostanie wyświetlona 1000 razy, a kliknie na nią 5 użytkowników, to CTR tej reklamy wynosi:

(5/1000)*100% = 0,5%

A teraz do rzeczy – jednym z najbardziej szybkich i efektywnych sposobów na zwiększenie dwóch wyżej opisanych czynników jest przeprowadzenie niewielkiego sondażu. Dla tego celu musimy pozyskać dane użytkowników, którzy w ciągu ostatnich dwóch tygodni dokonali zakupu w danym sklepie (imię, email lub telefon, co kupił/a, adres i sposób dostawy).


Podstawowe pytanie które muszą być zadane podczas tego typu sondażu, to:
1. Dlaczego został wybrany akurat ten sklep?
Jedną z najważniejszych rzeczy we współczesnej przestrzeni wirtualnej (i nie tylko) jest odróżnienie się od konkurencji i zaoferowanie unikatowego produktu lub usługi. Lecz w tym pytaniu nie interesuje nas czym odróżniamy się od konkurencji a dlaczego został wybrany nasz sklep, a nie jakikolwiek inny.

2. Co stanowiło barierę/było nie wygodne/przeszkadzało przy składaniu zamówienia?
Z tego pytania możemy dowiedzieć się o słabych stronach naszej witryny. Być może duża ilość klientów odchodzi tylko dlatego, że nie mamy pewnych opcji dostępnych w innych sklepach t.j. płacenia PayPal albo bezpłatnej dostawy do sklepu stacjonarnego.

3. Dlaczego ten towar jest zamawiany przez internet?
Być może jest niedostępny w pewnych miejscowościach – wtedy musimy optymalizować naszą dostawę. Może jest tańszy – w kampaniach reklamowych robimy akcent na cenę. Powodów może być wiele.

Oczywiście ze względu na specyfikę oferowanego produktu muszą dojść i inne pytania, ale tak żeby czas odpowiedzi na wszystkie nie przekraczała 4-6 minut (inaczej możemy zniechęcić klienta do współpracy i pozostawić po sobie negatywne wrażenie).
Nie trzeba kontaktować się ze wszystkimi klientami, wystarczy wybrać 20-50 osób ( w zależności od typu i zasięgu sklepu). Forma sondażu może być dowolna lecz preferowany jest kontakt telefoniczny. Innym sposobem może być krótka ankieta wysłana e-mailem, albo dowolna inną forma (ważne, żeby była nieuciążliwa i wygodna dla klienta, a nam dostarczyła niezbędnych informacji).

Przeprowadzenie wyżej opisanych działań nie zajmie więcej niż 1-3 dni, ale przełoży się na niewielki wzrostu dochodów z prowadzonej działalności. Ale jak się mówi: dobry początek – połowa roboty.


Autor:
Alesia Pluto
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Obrazek:
www.pixabay.com