Poznaj RP.pl – nowy wydawca z poparciem giganta mediowego!

Kim jesteśmy i co robimy?

Jesteśmy w branży od 2009 r., gdy wystartowaliśmy ze stroną oferującą cashback o nazwie Kickback. Obecnie jesteśmy największą stroną cashback w Norwegii. Po sukcesach na tym polu naturalnym następnym krokiem było wystartowanie z kodami rabatowymi, najpierw w Norwegii, a następnie w Szwecji. W obu krajach prowadzimy obecnie największe strony z kodami rabatowymi we współpracy z największymi gazetami w każdym z tych krajów.

1 września tego roku wystartowaliśmy z dwoma nowymi stronami z kodami rabatowymi – w Danii i w Polsce. Wraz z wystartowaniem z polską stroną wychodzimy poza rynki skandynawskie, na nowe ekscytujące terytoria. Tak jak w krajach skandynawskich współpracujemy z jedną z najbardziej znanych i szanowanych gazet w kraju – Rzeczpospolitą – prowadząc stronę rp.pl/kod-rabatowy.

Strona główna rp.pl/kod-rabatowy/

 

Co nas wyróżnia?

Jednym z czynników wyróżniających nas jest fakt, że jesteśmy spółką z grupy Schibsted. Dzięki temu mamy wyjątkowe możliwości jako wydawca publikujący kody rabatowe. Ponadto, możemy zaoferować eksponowanie kodów rabatowych na stronach wszystkich artykułów na rp.pl poprzez tzw. widget. To pozwala na ogromny wzrost ruchu na naszej stronie, jako że rp.pl ma blisko 18 milionów użytkowników miesięcznie. W Skandynawii ruch na stronie w 40% pochodzi z widgetu. Według nas jest to unikatowe w naszej branży.

Widget na stronie rp.pl

 

Oprócz tego rodzaju ekspozycji możemy zaoferować promocje poprzez dodatkowe kanały, takie jak newsletter i media społecznościowe. To wszystko pod egidą znanej i zaufanej marki.

 

W jaki sposób tworzymy dobrą współpracę z reklamodawcami?

Naszym celem jest pozostanie w branży w dłuższej perspektywie. Oznacza to, że jesteśmy poważnym graczem, który zawsze stara się przestrzegać wszystkich zasad i życzeń reklamodawców, z którymi pracujemy.

Pracujemy również ciągle nad udoskonaleniem serwisu i z chęcią pracujemy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych partnerów. Dobrym przykładem na to jest np. moment kiedy zdaliśmy sobie sprawę, że istnieje potrzeba na unikalne kody jednorazowe. Stworzyliśmy więc rozwiązanie, które jest teraz stosowane na wszystkich naszych stronach z kodami rabatowymi.

Ponadto, jesteśmy elastyczni w planowaniu, co pozwala nam oferować dodatkowe zaangażowanie w najważniejszych momentach dla naszych reklamodawców. Cieszymy się, gdy możemy zaoferować coś ekstra!

 

Co musisz wiedzieć?

Naszym celem jest móc nieustannie oferować najlepsze zniżki! Dlatego publikujemy wszystkie sklepy, kody rabatowe i promocje, które są obecnie dostępne. A wszystko po to, aby dać naszym użytkownikom możliwość tańszych zakupów. Jednak, aby odnieść sukces i wyróżnić się z tłumu, musimy naturalnie zaoferować coś niepowtarzalnego na rp.pl. To oznacza, że naszym priorytetem jest eksponowanie ekskluzywnych kodów rabatowych przed ogólnymi kodami rabatowymi. Ekskluzywne kody rabatowe mają więc większą szansę na dodatkowe eksponowanie u nas.

Post przygotowany przez Wydawcę.