Poznaj Team Adtraction Polska: Dominika!

Dominika – Country Manager Poland – pracuje w Adtraction od 2014 roku! Stacjonuje w biurze w Sztokholmie, ale odwiedza biuro w Polsce w Warszawie co najmniej raz w miesiącu!

– Jak wygląda Twój typowy dzień w Adtraction?

W Adtraction nie ma “typowych”, szablonowych dni. Każdego dnia dzieje się coś innego, mam swoje małe rutynowe czynności, które wykonuje codziennie rano np. sprawdzenie czy tracking w kampaniach działa, czy wszystko dobrze funkcjonuje czy nie ma żadnych niepokojących zdarzeń. Pracuję zwykle od 8 do 17, z dłuższą przerwą na lunch w okolicach 12. Robię praktycznie wszystko: od rozmowy z Wydawcami, ustaleniami w sprawie kampanii z Reklamodawcami, zajmuję się też sprawami typowo biurowymi i kadrowymi.

– Jaka jest najlepsza rzecz w pracy w Adtraction?

Nie ma jednej rzeczy, jest ich wiele! Zespół i atmosfera w firmie, a także możliwość robienia tego co mnie interesuje! W Adtraction nie ma nudnych dni. Jesteśmy ze sobą wszyscy bardzo zżyci, często wychodzimy razem na After Work, a także mamy dużo wspólnych wyjazdów szkoleniowo-integracyjnych. Ogólnie jesteśmy firmą bardzo “rodzinną” – wszyscy się bardzo dobrze znamy i lubimy, a także pomagamy gdy występują jakieś problemy.

– Jeżeli mogłabyś obudzić się jutro z super mocą, co by to było?

Teleportacja – chciałabym móc być czasami jednego dnia w Polsce, a kolejnego już np. w Szwecji czy innym miejscu na świecie. Możliwość szybkiego podróżowania to by było coś!

– Co robisz w wolnym czasie? 

Uwielbiam biegać – to zajmuje mi najwięcej mojego czasu, po za tym bardzo często podróżuję. Ostatnio polubiłam nawet gotowanie… 😉

Linkedin!