Sierpniowe aktualności z Adtraction!

 

Kampanie finansowe


Zapraszamy do dołączenia do dwóch nowych kampanii od CreamFinance.
Na LendOn.pl czeka pierwsza darmowa pożyczka. Maksymalna kwota za pierwszym razem o jaką można wnioskować to 3000 zł. Z kolejnymi pożyczkami kwota wzrasta nawet do 6 000 zł! Okres na jaki możemy zaciągnąć taką pożyczkę to od 5 do 45 dni.
Rozliczenie za CPS – 150 PLN

Na koniec miesiąca dokonujemy walidacji czy pożyczka została wypłacona.

W ramach swojej oferty eFino.pl proponuje bardzo atrakcyjne kwoty, które można rozłożyć na naprawdę dogodne raty. Minimalna kwota jaka jest dostępna w ramach oferty to 1000 zł. Za to maksymalnie możemy ubiegać się o pożyczkę w wysokości 10000 zł. Okresy spłaty są niezależne od kwoty zaciąganej pożyczki wynoszą od 3 do 24 miesięcy. Z tym, że pierwsza pożyczka jest dostępna do 6000 zł na 18 miesięcy.
Rozliczenie za CPS – 200 zł 
Walidacja dokonywana jest na koniec miesiąca.
 
Dostępna kampania konto BGZ BNP Paribas, w której użytkownicy mogą zgarnąć do 250 zł za płatności kartą i regularne wpływy gotówki.

Intelligent Tracking Prevention 2.0


We wrześniu lub październiku Apple wyda system iOS 12 i MacOS Mojave, który zawiera aktualizację do Intelligent Tracking Prevention (ITP) dla przeglądarki Safari. Dotyczy to urządzeń mobilnych i stacjonarnych (iOS i OS X).

Mając na celu ochronę prywatności użytkowników, ITP celuje i blokuje technologie, które opierają się na śledzeniu i profilowaniu stron trzecich. Obejmuje to tradycyjne rozwiązania śledzące stosowane przez branżę marketingu afiliacyjnego.

Z perspektywy wydawcy oznacza to, że konwersje dokonane w przeglądarce Safari nie będą śledzone dla żadnego reklamodawcy używającego tradycyjnego śledzenia na podstawie plików cookie.

Wiarygodne śledzenie jest podstawą modelu afiliacyjnego, a funkcja Adtraction zaktualizuje swój tracking, aby upewnić się, że konwersje nie zostaną utracone z powodu ITP.

Obecny status to:
Wielu reklamodawców Adtraction stosuje tracking serwer-serwer bez funkcji Cookie, które nie będzie miało wpływu na ITP.
Przenosimy reklamodawców z śledzeniem opartym na plikach cookie do naszego rozwiązania śledzącego, które nie ma wpływu na ITP. Spodziewamy się, że większość migracji zostanie zakończona przed wydaniem ITP 2.0.Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące ITP 2.0 i jego wpływu na marketing afiliacyjny skontaktuj się z support@adtraction.com.