T-Mobile w Adtraction

T-Mobile to kolejny po Virgin Mobile, program Reklamodawców oferujących abonamenty i telefony komórkowe, który dostępny  jest w Adtraction.


Oferta sprzedaży abonamentu – ogólna

T-Mobile Polska jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługując ponad 11,6 mln klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Dzięki integracji z GTS Poland w 2015 r., T-Mobile Polska stał się operatorem zintegrowanym i w ramach swojego portfolio, oprócz usług mobilnych i stacjonarnych, może oferować także pełen pakiet usług ICT. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z pełnej palety usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe – najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu.

Żródło: http://firma.t-mobile.pl/pl/o-firmie/informacje-ogolne

Kampania jest rozliczana w modelu CPO za sprzedaż zamówienia (nowy i powracający Klient). Promuj kampanię!


 Oferta Rodzinna

Usługa Sieci Rodzinnej umożliwia dodanie każdego numeru prywatnego, jeżeli tylko użytkownik numeru korzysta z oferty głosowej w abonamencie, w Mix lub z T-Mobile na kartę i stworzenie grupy rodzinnej. Taką grupę mogą stworzyć Klienci którzy posiadają ofertę posiadający abonamentową lub Mix. Numery należące do Sieci Rodzinnej można zmienić w każdej chwili.

468x60_oferta_rodzinna

W Sieci Rodzinnej nawet 6 osób może rozmawiać ze sobą za darmo. Każda z nich otrzyma pakiet 2000 minut na połączenia krajowe w ramach grupy. Im większa Sieć Rodzinna, tym większa oszczędność. Tylko jedna osoba płaci za usługę, a korzystają z niej wszyscy w grupie.

Żródło: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/uslugi/siec-rodzinna

Kampania jest rozliczana w modelu CPL za poprawnego leada, gdzie poprawnym leadem jest poprawnie wypełniony formularz, tj. podanie numeru telefonu który będzie weryfikowany przez CC Klienta. Zaakceptowanym leadem jest potwierdzenie przez użytkownika zainteresowania produktem. Promuj kampanię!


Oferta dla Studentów

Sieć T-Mobile przygotowała na inaugurację kolejnego roku szkolnego i akademickiego specjalną ofertę abonamentową oraz MIX dla uczniów i studentów. Podpisując umowę w promocji “Zawsze w kontakcie. Oferta Multimedialna z telefonem” studenci uczelni wyższych przez 6 miesięcy będą płacili połowę abonamentu. Specjalna oferta będzie przygotowana również dla taryf Mix w T-Mobile – po pierwszym wykonanym połączeniu konto ucznia lub studenta zostanie zasilone kwota 200 złotych. Przyznane środki będzie można wykorzystać na dowolne usługi do końca trwania umowy.

studencka_468x60

Żródło: http://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow/informacje-prasowe/-/t-mobile_dla_studentow_i_uczniow/aid/2d133dd39c513b886c29b38df36316c0

Kampania jest rozliczana w modelu CPL za poprawnego leada, gdzie poprawnym leadem jest poprawnie wypełniony formularz, tj. podanie numeru telefonu który będzie weryfikowany przez CC Klienta. Zaakceptowanym leadem jest potwierdzenie przez użytkownika zainteresowania produktem. Promuj kampanię!