Wakacyjny Barometr Ferratum 2018

19 June • Kampania

Czym jest Wakacyjny Barometer Ferratum?

Od 2014 r. Grupa Ferratum prosi Klientów o podzielenie się swoimi nawykami związanymi z wydatkami. Ankietę przeprowadza się dwa razy w roku – raz w czasie letnich wakacji i ponownie tuż przed świętami Bożego Narodzenia. Celem ankiet jest dokonanie przeglądu zachowań Klientów w zakresie wydatków w okresie świątecznym, zbadanie, jakie rodzaje zakupów będą dokonywane i jak różnią się wydatki między krajami. Ankiety sprawdzają również, co zrobią nasi Klienci podczas wakacji: w którym kraju wydadzą najwięcej pieniędzy w tym okresie, czy będą korzystać z usługi Airbnb w celu zakwaterowania, które kraje preferują zakupy online, a które tradycyjne sklepy detaliczne. W naszym najobszerniejszym jak dotychczas badaniu brało udział prawie 22 000 respondentów. Cieszymy się, że możemy podzielić się już teraz wynikami FERRATUM SUMMER BAROMETER 2018 ™!

Więcej informacji na stronie Ferratum. Wszystkie informacje w poście pochodzą z materiałów przesłanych przez Ferratum Bank.